Depanarea calculatoarelor

Pe langa “Mi-a dat eroare, i-am dat okay si acum nu mai merge” as mai adauga urmatoarele “simptome” sau “erori” :


– nu i-am facut nimic si acum nu mai merge
– la mine nu apare ce zici tu acolo
– cred ca am luat un virus (de obicei nici antivirusul si nici Spybot Search & Destroy nu mai salveaza nimic)
– se misca greu calculatorul de la o vreme (Ccleaner, Defraggler etc dar e foarte greu sa-i explici asta utilizatorului)

De aia inventia secolului, pentru cine face depanare de la distanta sau are multi prieteni “cunoscatori” este TeamViewer , recomand cu maxima incredere!

2 thoughts on “Depanarea calculatoarelor

  1. Nu imi place sa fac depanare la distanta. Daca dau de careva care are net slab, m-am fericit. Plus: unde gasesc pe tastatura click dreapta? =))

  2. Uneori e mai comod asa. Chiar si intre birouri la munca :)Daca conexiunea e slaba atunci nu exista variante virutale, doar miscare :))Aia cu Click dreapta pe tastatura este foarte foarte tare =))

Leave a Reply

